Скопско со нов дизајн

Од:

„Пивара Скопје“ АД го измени визуелниот идентитет на водечкиот бренд во своето портфолио и воведе нов дизајн на стакленото шише на СКОПСКО од 0,33 л.

– Уште од 1924-та, СКОПСКО претставува автентичен производ, секогаш иновативен за времето во кое опстојува, со уникатен и непроменет вкус од совршена комбинација на врвни состојки и многу знаење и страст за правење пиво. Оваа приказна која сите ние така добро ја познаваме и гордо ја нарекуваме „Вкусот на Македонија“, сега добива нова, возбудлива форма, а суштински останува иста – вели Соња Тодорова, маркетинг менаџер на „Пивара Скопје“ АД.

Би можело да ве интересира

Најмалку 57 луѓе починаа во Газа од неухранетост

АХВ заплени и уништи 1.740 килограми небезбедна храна

Горан Наумовски

Аферата во Украина: Се збогатија купувајќи храна за војската, купија хотели во Хрватска

Изречени 23 парични казни на продавници за храна

Вонредни контроли на скопски „бувљак“, уништени околу 100 килограми небезбедни чипсови, чоколадни бонбони, наполитанки, конзерви,…

АХВ: Три ресторани и месарница во Кавадарци пласирале небезбедна храна

Горан Наумовски