Скопско со нов дизајн

Од:

„Пивара Скопје“ АД го измени визуелниот идентитет на водечкиот бренд во своето портфолио и воведе нов дизајн на стакленото шише на СКОПСКО од 0,33 л.

– Уште од 1924-та, СКОПСКО претставува автентичен производ, секогаш иновативен за времето во кое опстојува, со уникатен и непроменет вкус од совршена комбинација на врвни состојки и многу знаење и страст за правење пиво. Оваа приказна која сите ние така добро ја познаваме и гордо ја нарекуваме „Вкусот на Македонија“, сега добива нова, возбудлива форма, а суштински останува иста – вели Соња Тодорова, маркетинг менаџер на „Пивара Скопје“ АД.

Би можело да ве интересира

(ВИДЕО) Денеска најмалку 25 лица загинаа во Газа чекајќи храна

Најмалку 57 луѓе починаа во Газа од неухранетост

АХВ заплени и уништи 1.740 килограми небезбедна храна

Горан Наумовски

Аферата во Украина: Се збогатија купувајќи храна за војската, купија хотели во Хрватска

АХВ: Три ресторани и месарница во Кавадарци пласирале небезбедна храна

Горан Наумовски

Јајца Л класа, суџук, пудинг од чоколадо: Што ќе се јаде во охридскиот затвор годинава