Скопско со нов дизајн

Од:

„Пивара Скопје“ АД го измени визуелниот идентитет на водечкиот бренд во своето портфолио и воведе нов дизајн на стакленото шише на СКОПСКО од 0,33 л.

– Уште од 1924-та, СКОПСКО претставува автентичен производ, секогаш иновативен за времето во кое опстојува, со уникатен и непроменет вкус од совршена комбинација на врвни состојки и многу знаење и страст за правење пиво. Оваа приказна која сите ние така добро ја познаваме и гордо ја нарекуваме „Вкусот на Македонија“, сега добива нова, возбудлива форма, а суштински останува иста – вели Соња Тодорова, маркетинг менаџер на „Пивара Скопје“ АД.

Би можело да ве интересира

Најмалку 57 луѓе починаа во Газа од неухранетост

АХВ заплени и уништи 1.740 килограми небезбедна храна

Горан Наумовски

Аферата во Украина: Се збогатија купувајќи храна за војската, купија хотели во Хрватска

АХВ: Три ресторани и месарница во Кавадарци пласирале небезбедна храна

Горан Наумовски

Јајца Л класа, суџук, пудинг од чоколадо: Што ќе се јаде во охридскиот затвор годинава

Понижување на лекарите и на пациентите – цела ноќ дежурство со една кифличка за вечера

Анита Петровска Рајковиќ