Вo првите три месеци годинава преку општинскиот сервис за пријавување на комунални проблеми „Систем 48“ биле решени 271 од вкупно 301 пријавени проблеми. Останатите 30 пријави се во процес на решавање, бидејќи за истите е потребно повеќе време од вообичаеното 48 часа, информираат од општина Струмица.
Најголем број од пријавите доставени до „Систем 48“ се од областа на уличното осветлување – 210, собирање смет – 27, водовод и канализација – 33, паркови и зеленило – 19, општински инспекциски служби – 4, улици, патишта и тротоари – 5 и контакт оператор-3.
Целта на општинскиот сервис „Систем 48“ е зголемување на транспарентноста на јавно достапните услуги кои ги нуди општина Струмица, подобрување на нивниот квалитет и професионално решавање на пријавените проблеми.
Од сервисот апелираат до граѓаните за навремено пријавување на проблемите на бесплатниот телефонски број 080014848, за да може веднаш да се интервенира до надлежните општински служби и да се решаваат проблемите.