МОН: Координација за креирање сеопфатна Стратегија за образование 2016-2020

Од:

Со цел да се надминат слабостите во Националната програма за развој на образованието 2005-2015, Министерството за образование и наука од крајот на минатата година презема чекори за креирање нов релевантен стратешки документ во делот на образовните политики односно Стратегија за образованието 2016-2020. 

МОН соопшти дека со јасна поставеност на одредниците и одговорностите, новата стратегија ќе овозможи постојано следење на динамиката за исполнување на зацртаните образовни цели, но и повратна информација како да се адаптираат идните образовни политики. 

Во процесот на донесување на новата Стратегија за образование 2016-2020, наведува МОН, планирана е целосна вклученост на донаторски партнери, социјалани партнери и на невладините организации 

– Министерството за образование и наука формира работни групи во делот на предучилишно образование, основно образование, средно образование, стручно образование и обука, образование на возрасни и високо образование и истражување. Во сите групи, како хоризонтални прашања ќе бидат опфатени: инклузивноста по сите основи, обезбедување квалитет во образованието и поврзаност со пазарот на труд. Новата Стратегија за образование 2016-2020 ќе придонесува кон унапредување на системот што одговара на потребите на учениците, училиштето, локалната заедница, бизнис-заедницата и општеството во целина, информира МОН.

Министерството за образование и наука во рамки на можностите од Оперативната програма за развој на човечки ресурси 2007-2013, од Приоритетната оска 2: Образование и обука, обезбеди проект за поддршка при подготовка на добро дизајнирани образовни политики.

– Согласно воспоставените ИПА процедури, новиот рамковен договор „Техничка помош за подготовка на сеопфатна Стратегија за образование 2016-2020“ почна на 26 февруари 2016. Реализацијата на проектот е предвидено да се одвива во текот на една година – период во кој ќе се засили координацијата на сите значајни чинители во образованието на транспарентен и партиципативен начин. На тој начин и со партиципативна методологија ќе се овозможи креирање нови образовни политики препознаени од сите и што се однесуваат за сите. Воедно, приоритет е потребата од квалитетно образование за сите: деца, млади и возрасни, што ќе овозможи градење општество базирано на знаење, соопшти МОН.

Би можело да ве интересира

МОН: Наставата наместо во саботи ќе се надомести во работни денови

МОН не го послуша Советот на Општина Велес: Скрати македонска паралелка во гимназијата

Орце Костов

До крај на година ќе се учи секоја сабота: Неработните денови за учениците преку ноќ станаа работни

Орце Костов

МОН: Не укинуваме паралелка на македонски јазик во велешката гимназија

Орце Костов

Нема евиденција дали 140 денари за оброк завршиле кај студентите, МОН исплаќал пари без утврдени легла во домовите, покажа ревизијата

Орце Костов

МОН за протестот на универзитетите: Ако постои волја во Собранието за колективен договор, ние ќе учествуваме во преговорите