Медиумите до утре да поднесат извештаи за рекламниот простор во изборната кампања

Од:

Согласно со Изборниот законик (член 85-а) и Роковникот за Претседателските избори 2019 година најдоцна до утре радиодифузерите, печатените медиуми и електронските медиуми (интернет порталите) се должни да поднесат извештај за рекламниот простор искористен од секој од учесниците во изборната кампања и средствата кои се платени или се побаруваат по тој основ, соопшти денеска Државната изборна комисија (ДИК).

Извештајотот се поднесува до Министерството за финансии, Државната изборна комисија, Државниот завод за ревизија и до Државната комисија за спречување на корупција, кои се должни да ги објават на своите интернет страници.

Извештајот се поднесува на образец пропишан од Министерот за финансии.

Од ДИК истакнуваат дека за таа намена утре архивата на ДИК ќе работи до 16 часот. Извештаите по 16 часот може да се испраќаат препорачано по пошта.

Би можело да ве интересира

Томислав Томашевиќ убедливо победи во Загреб со над 30.000 гласови повеќе од Марија Селак Распудиќ

Горан Наумовски

Анкети: Tрзасковски тесно води на претседателските избори во Полска со 50,17 проценти од гласовите

Горан Наумовски

Јадранка Косор: Сплит ќе биде мега победа за ХДЗ

Томашевиќ води во Загреб, Павличек прогласува победа во Вуковар, а Риека добива нов градоначалник

Излезноста на вториот круг од претседателските избори во Полска е поголема отколку пред пет години

Поразот на Украина може да доведе до колапс на земјата и граѓанска војна