Граѓаните помалку се жалат на он-лајн купувањето поради сложените процедури

Од:

Граѓаните може да добијат и петнаесеткратна отштета ако не им стигне прoизводот што го купиле он-лајн, но таквиот случај ретко го пријавуваат зашто процедурите за поплаки се долготрајни и комплицирани, рече денеска директорот на Агенцијата за пошти Влатко Атанасоски.

Тој воедно апелира да се купува на интернет само од сертифицирани продавачи и притоа особено да се води сметка дали поштенскиот оператор што треба да ја достави пратката е лиценциран.

– Бројот на претставки е мал не зашто нема проблеми или зашто услугата е квалитетна, туку зашто процедурите се бавни, застарени и комплицирани. Ако интернет пратката не ја добиете, прво се обраќате до доставувачот (поштенскиот оператор), кој има рок од 30 дена да одговори што е многу долго време, и тоа ќе бараме да се скрати со законските измени. Во случај да не сте задоволни од одговорот, Агенцијата за пошти е второстепеното тело што ја утврдува одговорноста на поштенскиот оператор и носи решенија за надомест на штета, објасни директорот.

Би можело да ве интересира

Штрајкот на Пошта во мирување, се чека Владата за помирувачот да закаже состанок со новиот министер

Анита Петровска Рајковиќ

Поскапени поштенските и курирските услуги

Вработените во Пошта протестираат: Не знаеме кога ќе земеме плата, 2000 вработени ќе останеме на улица

A1on

Еден шеф на еден работник во Пошта: Поштари нема, но администрацијата е преполна

A1on

Двочасовен протест утре во националната Пошта

Горан Наумовски

„Купувајте загубени пратки за само 123 денари!“: На интернет си поигруваат со АД Пошта

A1on