Граѓаните незадоволни од поштенските услуги

Од:

Граѓаните забележуваат на брзината на достава на поштенските пратки. Главно ги користат брзата пошта и експрес доставата на новите оператори, покажува истражувањето за задоволството на корисниците на услугите на поштенските оператори за 2012 година, што го презентира Агенцијата за пошти.

Поштенски услуги најчесто се користат во националниот сообраќај, главно за писма, подароци и честитки, кои граѓаните се изјасниле дека очекуваат во период од најмногу три дена да бидат стигнати до посакуваната адреса.

Од вкупно 800 анкетрирани корисници на поштенски услуги, 28 отсто се изјасниле дека не се задоволни од брзината на доставата, а 37 отсто дале неутрален одговор.

Истртажувањето покажало и дека писмата сè помалку се испраќаат преку пошта, поради користењето на другите комуникациски средства.

– Граѓаните не се доволно информирани за нивните права за рекламации, односно за квалитетот што законски им се гарантира. Во тој дел е забележан мал број рекламации и тоа поле треба да се искористи за унапредување на правата на корисниците – рече директорот на Агенцијата за пошти Влатко Атанасовски на денешната јавна седница.

Македонскиот поштенски пазар веќе четврта година по ред бележи пораст во однос на вкупниот број доставени поштенски пратки. Лани е забележан обем од 75 милиони пратки, што претставува пораст од околу 17 проценти во однос на претходната година. Моментно просечниот број на поштенски пратки е 36 по глава на жител.

Би можело да ве интересира

Штрајкот на Пошта во мирување, се чека Владата за помирувачот да закаже состанок со новиот министер

Анита Петровска Рајковиќ

Поскапени поштенските и курирските услуги

Вработените во Пошта протестираат: Не знаеме кога ќе земеме плата, 2000 вработени ќе останеме на улица

A1on

Еден шеф на еден работник во Пошта: Поштари нема, но администрацијата е преполна

A1on

Двочасовен протест утре во националната Пошта

Горан Наумовски

„Купувајте загубени пратки за само 123 денари!“: На интернет си поигруваат со АД Пошта

A1on