Дизајнот на охриѓанецот на новата колекција на „корнфлекс производи“

Од:

Огнен Трпески од Охрид победи на изборот за најдобар дизајн и стана заштитно лице на кампањата против глад што се организира во светски рамки.

Неговиот дизајн се наоѓа на новата колекција од 250.000 корнфлекс производи што треба да се продадат за еден месец.

Освен на производите „корнфлекс“, дизајнот на Трпески го има и на постери во маркетите низ Америка, а испечатени се и илјадници маици. Главни спонзори на кампањата се Kornfleks Cheerios и синџирот на маркети Shoprite.

Огнен Трпески е роден во Охрид, кој подолго време живее во Парамус, Њу Џерси, каде што дипломираше и се здоби со титулата графички дизајнер.

Би можело да ве интересира

(ВИДЕО) Пожар во охридската кафеана „Беко“

Горан Наумовски

Ванковска: Сосема нов Устав, затоа што постоечкиот е неупотреблив – дели наместо да сплотува

А1он

Левица од Охрид: Тука Нефи го рушеше АСНОМ додека Пецаков молчи

Орце Костов

Костадиновска-Стојчевска: Ги исполнуваме препораките на УНЕСКО и заеднички овозможуваме трајна заштита на Охридскиот регион

Мониторинг-мисијата на УНЕСКО на проценка во Охрид

Кражбата во средното училиште во Охрид ја извршила ученичка