АВМУ ја отвори јавната расправа за нацрт-упатство за платеното политичко рекламирање за локалните избори

Од:

Советот на Агенцијата за аудио и аудиовизуелни медиумски услуги на денешната седница го усвои нацрт-упатството за платеното политичко рекламирање за Локалните избори 2021.

Како што соопштија од (АВМУ), во него се утврдува начинот на примена на членот 75-ѓ ставови 1 и 2 од Изборниот законик за Локалните избори за членови на советите на општините и советот на Град Скопје и за градоначалници на општините и градоначалник на Градот Скопје, со цел да се обезбедат прецизни правила за дозволеното времетраење на платеното политичко рекламирање на реален час емитувана програма кај радијата и телевизиите.

Од Агенцијата информираат дека јавната расправа е отворена до 16 септември.

Агенцијата ги повика сите регистрирани политички партии, независни кандидати за градоначалници и советнички листи, радиодифузери и други заинтересирани страни, со свои мислења и предлози да учествуваат во јавната расправа и истите во писмена форма да ги достават по електронски пат на е-адресата „[email protected].“

Оттаму посочуваат дека нацрт-упатсвото за платено политичко рекламирање за локалните избори е достапно на нивната веб страна.

Би можело да ве интересира

ВМРО-ДПМНЕ и коалицијата ќе бидат апсолутни победници на локалните избори, вели Мицкоски

ЗНМ: Политички калкулации при изборот на членови во ААВМУ се неприфатливи

Составена е листата за членови на Советот на Агенцијата за аудио и аудиовизуелни медиумски услуги

Донесено упатство за радиодифузерите за претседателските и парламентарни избори 2024

A1on

АВМУ да ја повлече одлуката и донацијата од 5 милиони денари да ја додели во транспарентна постапка, во која ќе учествуваат повеќе медиуми

Горан Наумовски

Трајчевски: АВМУ го тужи МИОА затоа што ни исплати 80.000 евра помалку од законски предвидените

A1on