Големото истражување на компанијата Fixr покажа која нација што пребарува најногу на Google, поточно за кои производи најчесто бара цени. Резултатите се покажани на мапата,поединечно за секоја држава.
Идејата за ова дојде од САД, каде беше вршено првично истражувањето и се добија премногу чудни резултати, па се одлучи да се прошири во Европа и на другите континенти.
Се покажа дека луѓето во Еквадор се најзаинтересирани за панамските шешири, а во Мауританија најмногу се интересирале за цената на робовите, пренесе сајтот 24 сата.
На листата на производи се најдоа и венчавки, крави, камили, дијаманти, кокаин. Во Иран најмногу се пребарувала цена за еден бубрег, додека во Ирак најчесто се пребарувала цена за автомобил.
Србите се интересирале за цени на пивото, Хрватите за цени на кафето, Романците за недвижнини, а Бугарите за проститутки.
Во Македонија и Албанија единствено најмногу прашања имало за цената на лебот, пренесува 24 сата.