Јунајтед Груп ја презеде најголемата бугарска медиумска групација Нова

Од:

Телекомуникацискиот и медиумски оператор Јунајтед Груп соопшти денеска дека завршил со купувањето на најголемата бугарска медиумска компанија Нова Бродкастинг Груп.

dobivaj vesti na viber

Во бугарската група се наоѓаат телевизијата со национална фреквенција Нова ТВ, десет телевизиски канали, најголемата онлајн платформа Нет Инфо, која просечно секој месец ја посетуваат дури 80 отсто од населението во Бугарија, и четири радио станици.

Генералната директорка на Јунајтед Груп, Викторија Боклаг изјави дека „Бугарија е атрактивен пазар за нас и Нова како дел од Групата ќе продолжи да ја јакне својата позиција“.

– Силната поврзаност на Нова и другите наши медиумски компании ни дава можност да создадеме синергетски ефект и да продолжиме со инвестирање во локалната содржина, нагласи Боклаг.

Работењето на Нова Бродкастинг Груп во рамки на Јунајтед Груп ќе го надгледува Дирк Геркенс, поранешен директор на РТЛ со повеќе од 25-годишно искуство во медиумите.

Купувањето на Нова Бродкастинг Груп е дел од стратегијата на Јунајтед Груп да поседува и телекомуникациски и медиумски компании на пазарите на кои работи, се наведува во соопштението.

Би можело да ве интересира

Јунајтед Груп стана член на Извршниот одбор на ЕТНО

Јунајтед Груп го назначи Кике Вивас за нов потпретседател за маркетинг на Групацијата

Ана Ололовска

Јунајтед Груп поддржана од БЦ Партнерс постигна договор да го купи грчкиот телекомуникациски оператор Винд Хелас

Ана Ололовска

Плана Телепорт” на Јунајтед Груп добива целосен сертификат за ниво 4 од Светската асоцијација за сателитски комуникации

Српскиот државен Телеком влегува во Македонија, веќе основал фирма во земјава

Жарко Настоски

Јунајтед Груп: Вучиќ не ја говори вистината, понудивме 35 милиони евра за Премиер Лигата