„Алибаба„ за еден ден оствари рекордна онлајн продажба од 14,3 милијарди долари

Од:

Кинеската компанија „Алибаба“ вчера за време на 24-часовната акција оствари вкупно 710 милиони наплати на стока, а речиси 86.000 продажби во секунда, што е досега незабележан успех во онлајн продажбата.

Најголемата светска компанија за онлајн трговија вчера по повод Денот на самците во Кина организира фестивал на продажба со намалени цени и оствари вкупна продажба во вредност од 14,3 милијарди долари.

Годинешниот промет на интернет страницата alibaba.com е за 60 отсто поголем во однос на продажбата остварена истиот ден минатата година.

Најпродавана стока биле мобилни телефони, часовници, телевизори, млеко, мед и слатки.

Сопственикот на компанијата Џек Ма изрази надеж дека Денот на самците, кој традиционално се прославува во Кина на 11 ноември, ќе добие глобален карактер и најави дека вчерашната продажба ќе конкурира за влез во Гинисовата книга на рекорди.

Би можело да ве интересира

Мицкоски: Регионалната иницијатива „Отворен Балкан“ е платформа за поврзување на регионот со светот

MINT Fintech Group ја поддржа eCommerce конференцијата 2024 како бронзен партнер

АД МЕПСО ги прекинува сите видови на донации и спонзорства до крајот на оваа година

Матарела повика на отстранување на бариерите кои го попречуваат влезот на италијанските производи на кинескиот пазар

Предраг Петровиќ

Победата на Доналд Трамп на американските избори го зајакна доларот во однос на еврото

Буџетот за 2025 година усвоен на владина седница