Дизајнот на LG Signature отсликува пејзажи на светски метрополи

Од:

Компанијата LG Electronics, почна глобална брендинг кампања на својата премиум Signature линија ширум Европа и Сверна Америка.

Тема на кампањата која следната година ќе се прошири и на други региони е Уметност на суштината.

Кампањата LG SIGNATURE in The City, произлегува од идејата дека наубаво дизајнираните уреди од сферата на електрониката за потрошувачи имаат мноштво сличности со архитектонските градби во светските метрополи.

Би можело да ве интересира

Мет Дејмон продаде имот во Лос Анџелес за 18 милиони долари

Ана Ололовска

Се изнајмува стан уреден во стилот на „Кери Бредшо“

Ана Ололовска

Алиша Кис го покажа својот нов луксузен дом

Ана Ололовска

Стан-гаража во Загреб го привлече вниманието на многумина

Ана Ололовска

Мерилин Менсон ја продава вилата во Лос Анџелес за 1,75 милиона долари

Ана Ололовска

Нина Добрев го покажа својот реновиран дом во САД

Ана Ололовска