Фејсбук го промени логото, но на прв поглед речиси е невозможно да се воочат разликите.
Имено, се работи за минимални измени на фондот, а најмногу се гледа промената на буквата „а“. Боите се останати исти, како и верзијата на логото каде се појавува само буквата „ф“.
Фејсбук последен пат го промени лотото во 2005 година, а компанијата соопшти дека промената е направена со цел логото да изгледа „попристапно“ и „поедноставно за користење“.
Дизјанот го потпишуваат дизајнерите на Фејсбук, на чело со креативниот директор Џош Хигинс, во соработка со Ерик Олсон од „Процес Тајп Фаундари“.
– Откако ги испитавме сите операции, заклучивме дека е доволен само редизајн, а не целосно нов дизајн, изјави Хигинс.
Новата верзија на логото ќе се појави наскоро.