Едномоторен лесен авион мораше да изврши итно слетување директно на улица во урбана област на Манхајм околу 16 часот, завршувајќи го својот лет на прометната улица Некарауер.
Инцидентот се случи во близина на бензинска пумпа и густо населена област на градот, но според официјалните информации од германските власти, нема жртви или повредени на земја.
Во авионот имаше три лица. 23-годишниот пилот претрпе сериозни повреди, но според службите за итни случаи, неговиот живот не е во опасност и е на лекување во болница. Другите двајца патници се здобија со полесни повреди и исто така биле однесени во болниците во областа Манхајм, каде што се задржани на понатамошно набљудување. Полицијата нагласи дека нема повредени минувачи или учесници во сообраќајот, иако несреќата се случила на еден од најпрометните патишта во градот.
Според информациите потврдени од официјалните власти и воздухопловните извори, станува збор за авион од типот „Дајмонд DA40 D“, со германска регистрација D-EBPZ.
Diamond DA40 е лесен авион со четири седишта и еден мотор, широко користен во Европа, особено во училишната и приватната авијација. Верзијата DA40 D е опремена со дизел мотор кој користи керозин (Jet A-1), што овозможува пониски оперативни трошоци во споредба со класичните бензински мотори. Авионот е направен главно од композитни материјали, познат е по добрата видливост од кабината и стабилните карактеристики на летот.
Кај овие типови авиони, губењето на моќноста на моторот или техничкиот проблем на почетокот на летот му остава на пилотот многу ограничено време и простор за донесување одлуки, особено над густо населени урбани средини.
Според полициското соопштение, авионот бил принуден да изврши итно слетување по технички проблем и застанал на патот, оштетувајќи сообраќаен знак и мал дел од патната инфраструктура. Немало судир со возила, пожар или истекување на гориво.
Полициските, противпожарните и службите за брза помош брзо пристигнале на местото на настанот, а дел од улицата бил привремено затворен за да се овозможи безбедно лекување на повредените и отстранување на авионот.
Истрагата за причината за принудното слетување ја води Германската федерална канцеларија за истрага на несреќи со воздухоплови (Bundesstelle für Flugunfalluntersuchung – BFU). Засега, инцидентот се третира како воздухопловна несреќа, без индикации за безбедносен или криминален инцидент.
Повеќе информации за причината за техничкиот проблем се очекуваат по деталната анализа на остатоците и податоците од летот.
