Капакот на моторот на Боинг 737-800 во сопственост на Southwest Airlines падна за време на полетувањето во Денвер во неделата и удри во клапите, што ја натера американската Федерална управа за авијација (FAA) да отвори истрага. Никој не беше повреден, а летот 3695 безбедно се врати на аеродромот во Денвер околу 8:15 часот по локално време (16:15 часот) во неделата и авионот беше одвлечен.
Just another day in the life of a Boeing.
Someone forgot to tighten some rivets again, it seems.
pic.twitter.com/otBUw8iJPN— Man Aman Singh Chhina (@manaman_chhina) April 8, 2024
Авионот Боинг со 135 патници и шест членови на екипажот се искачи на височина од околу 3.140 метри и се врати 25 минути по полетувањето во Хјустон. Патниците пристигнаа во Хјустон со друг лет на Југозапад со околу четири часа задоцнување. Southwest рече дека тимовите за одржување го проверуваат авионот.
Авионот е во употреба од јуни 2015 година, според записите на ФАА. Авионот припаѓа на постарата генерација на најпродаваниот тип 737, познат и како 737 NG, кој подоцна беше заменет со моделот 737 MAX. Southwest одби да каже кога моторот на авионот последен пат бил сервисиран.
Еј-би-си њуз објави видео објавено на платформата на социјалните мрежи Х на кое се гледа како да се одвојува какот со лого на авиокомпанија.
ФАА истражува неколку други неодамнешни инциденти во кои се вклучени моторите на авионите Боинг во сопственост на Southwest. Авионот 737-800 на Southwest го прекина полетувањето во четвртокот и беше влечен назад до аеродромот во Лубок, Тексас, откако екипажот доживеа проблеми со моторот.
ФАА, исто така, го истражува летот кој се врати во Остин, Тексас, на 25 март откако екипажот пријави можен дефект на моторот. Авионот 737-800 на Southwest се врати на аеродромот Форт Лодердејл на 22 март откако екипажот забележал проблеми со моторот, што ФАА исто така го истражува.