Toјота е „Најдобар глобален еколошки бренд”, во извештаојат издаден од страна на агенцијата Интербренд, ја потврди својата водечка позиција, трета година по ред.
Второто место го зазеде Форд а третото Хонда. Интербренд во рамките на извештајот ,ја дефинира разликата помеѓу перцепцијата на корисници и перформансите на брендот кога станува збор за одржлив развој.
Со оваа методологија,над 10.000 испитаници низ светот ја препознале Тојота не само како еколошки бренд туку и како компанија која инвестира во иновативни производи, како возила со хибриден погон чиј најистакнат претставник е моделот Приус.
Низ светот досега се продадени 5,22 милиони Тојота и Лексус хибриди што како резултат има проценето намалување на емисија на CO2 од околу 35 милиони тони.
Тојота во моментов е во процес на тригодишен циклус на лансирање на производи кој има за цел претставување на 21 нов или подобрен хибриден модел до крајот на 2015 година.
Купувачите во Европа сега можат да избираат помеѓу 12 Тојота и Лексус хибридни модели а моментно продажбата на овој вид на возила ја сочинува 18 % од вкупната продажба на компанијата Тојота Мотор Европа.