Инвеститорите ја намалија пазарната вредност на „Тесла“ за 50 милијарди долари откако извршниот директор на компанијата Елон Маск изјави дека е можно радикално намалување на цената на автономните електрични возила на 25.000 американски долари, но за најмалку три години.
Пазарната капитализација на „Тесла“ за само два часа падна за 20 милијарди долари по затворањето на берзата во вторникот, откако Маск и другите директори на „Тесла“ го претставија планот за нова батерија и нивните стратегии за производство.
Акциите на затворањето беа во минус за 5,6 проценти, а по работното време, берзата ја зголеми загубата за дополнителни 6,9 проценти.
Инвеститорите очекуваа две значајни најави на често рекламираниот „Ден на батеријата“ на Маск – за развој на батерија за возење од милион милји, за што ќе бидат потребни 10 или повеќе години, и конкретни податоци за намалување на трошоците, изразени во долари за киловат-час, што на крајот, цената на електричното возило би била пониска од цената на бензинскиот автомобил.
Маската не понуди ниту едно ниту друго. Наместо тоа, тој вети дека ќе ги преполови трошоците за производство на батерии во текот на следните неколку години со нова технологија и процес на производство и ќе испорача „поволен“ електричен автомобил.
– За три години. . . можеме да направиме автомобил од 25.000 американски долари што во основа ќе биде малку подобар од споредливиот автомобил на бензин, рече тој.
Маск, сепак, призна дека „Тесла“ нема комплетен амбициозен дизајн на своите возила и батерии и елаборирани процеси на производство.