Компанијата Твитер експериментира нова алатка додавајќи светло обоени налепници под лажните информации кои ги објавуваат политичарите и другите јавни личности.
За американските национални телевизии, од Твитер потврдија дека на апликацијата се појавила демо верзија од алатката која има цел да ги спречи дезинформациите што се ширеа особено за време на претседателските избори во САД (2016).
Во сегашната верзија, дезинформацијата која ќе се објави на Твитер, ќе биде исправена под објавениот твит од страна на лица задолжени за проверка.
Твитер дава можност и граѓаните да учествуваат во проверката на информациите на тој начин што доколку се сигурни дека објавата не е точна, во тој случај тие може да ја пријавата на опцијата „community reports“.
„Во следниов период ќе тестираме многу алатки и начини како да се стави крај на дезинформациите и лажните вести“, вели портпартолот на компанијата.