„Пепси“ и „Кока Кола“ ќе го намалат шеќерот во своите пијалаци и ќе го ограничат рекламирањето

Од:

Големите светски производители на безалкохолни на пијалаци доброволно презедоа нови обврски за намалување на шеќерот и за ограничување на рекламирањето.

Според документот наречен Кодекс на доброволни обврски се планира до крајот на 2024 година да се намали шеќерот во безалкохолните пијалаци за 10 проценти, да се воведат помали шишиња односно помали од 500 милилитри, како и да има истакнато информации за составот на пијалакот.

Големите производители на безалкохолни пијалаци „Пепси“, „Кока Кола“ и други соопштија дека ќе го потпишат Кодексот.

Додека производителите на руска територија ќе го ограничат рекламирањето на безалкохолни пијалаци односно нема да се рекламираат на телевизија, радио и во печатените медиуми, а исто така нема да се делат бесплатни пијалаци во близина на училишта и градинки.

Продажбата на газирани безалкохолни пијалаци во период од октомври 2018 до септември 2019 година е намалена за 4,9 отсто, а продажбата на пијалаците без шеќер е зголемена за 21,6 проценти.

Би можело да ве интересира

„Ми изгоре устата: Станко се отру со минерална вода во Риека уште во мај

Предраг Петровиќ

Пристигнаа резултатите од анализата на пијалоците од Риека

По неколку случаи на труење, Кока Кола во Хрватска повлече одредени производи од пазарот

Фортенова: Превентивно ги повлекуваме сите пијалоци од Кока-Кола

Изгорено грло, повраќале крв откако испиле флаширани пијалоци во Хрватска – ги има ли и во Македонија?

Две лица примени во болницата во Загреб под сомнеж дека се затруле од газирани пијалоци, пиеле Кока Кола