Твитер воведува нови правила за политичко рекламирање и во Европа

Од:

Твитер најави дека од 11 март и во Европа ќе важат нивните нови правила за политичко рекламирање, што беа воведено за време на изборите во САД.

Тоа практично значи дека секој може да ги види огласите поставени на Твитер за кои е дадено одобрение од партијата или кандидатот, на Центарот за транспарентност на огласи на Твитер, со сите потребни детали, а што ќе им овозможои на корисниците полесно да ги идентификуваат огласите за политичката кампања, како и да видат кој ги платил.

Овие нови правила доаѓаат пред изборите за Европскиот парламент во мај, поради страв од руска кампања за дезинформирање на избирачкото тело преку социјалните мрежи.

Фејсбук и Твитер се под притисок да направат што е можно повеќе во борбата против лажните вести и ширење на екстремизмот и пропагандата на интернет, а Европската унија се повеќе е загрижена поради улогата на Русија.

Твитер ги уверува корисниците дека својата политика во огласување на политичките кампањи ќе ја применува и во Индија и Австралија, каде наскоро ќе има избори.

Овие мерки се преземаат по реагирањето за наводно мешање на Русија за време на американската претседателска кампања во 2016 година, кога Фејсбук, Твитер и Гугл на своите сајтови имаа содржини за кои постои сомневање дека се финансирани од руски интересни кругови, што Русија во повеќе наврати го негираше.

Би можело да ве интересира

Европа има три недели да се договори за условите за капитулација на Украина

Орбан: Европа не е тоа што беше, иднината е во другите региони

„Билд“: Американските војници се повлекуваат од Европа

Мрачна прогноза на Медведев за Европа

Горан Наумовски

(ВИДЕО) Зеленски предупреди: Европа да биде „глобален“ играч на светската сцена

Земјите членки на ЕУ ќе мора да ги проверуваат инвестициите надвор од еврозоната