Гигантот за луксузни производи ЛВМХ, предводен од милијардерот Бернар Арно, ќе вложи 65 милиони евра во медиумската група „Ле Паризиен“, која ја контролира, со цел да ги апсорбира нејзините загуби, јави дописникот на МИА од Париз.
Според соопштението, единствениот партнер на „Ле Паризиен“ – Ожурдуи ан Франс, односно Ле Уфипар, холдинг компанија контролирана од ЛВМХ, „одлучи да го зголеми акционерскиот капитал“ на медиумската група за речиси 65 милиони евра, а потоа „да го намали, поради загуби“, за исто толку. Луксузниот гигант веќе ја спаси својата медиумска група Лес Екхо-Ле Паризиен на крајот на 2018 година во износ од 83 милиони евра.
Додека Лес Екхо успеа да постигне рамнотежа во 2021 година за првпат од 2008 година, „Ле Паризиен“ сè уште се стреми да го достигне остатокот во однос на дигиталната конверзија. „Долго време Ле Паризиен не беше во можност да го компензира падот на продажбата на хартиеното издание со дигитален пат“, останувајќи „многу изложен на континуираната ерозија на продажбата на киосците“, изјави во јануари Пјер Лует, извршен директор на групацијата Лес Екхо-Паризиен, во колумните на својот економски дневник.
Но, во 2021 година, „Ле Паризиен“ „достигна точка на флексија“ со дванаесет последователни месеци нагорен тираж, уверува тој, надевајќи се дека ќе го види „блиску до рамнотежа“ и ќе освои 200.000 дигитални претплатници до 2025 година, цел воспоставена како дел од новиот уредувачки проект, започнат во 2020 година. Ова беше придружено со укинување на департманските публикации и планот за доброволно заминување кој се однесуваше на вкупно педесет вработени.
За да ја намали својата изложеност на кризата со печатење на хартија, групацијата Лес Екхо-Паризиен, исто така, ги продаде компаниите за пренос на дистрибуција Проксимим и Медиа Пресс во октомври 2021 година на печатниците Рикобоно. Според експертите во секторот, ртоа се толку многу трансформации кои, како што велат, натежнаа на сметките на „Ле Паризиен“ и кои можат да ја објаснат докапитализацијата што ја реши ЛВМХ.
Извор: МИА