Компанијата „Волво“ планира во иднина да ги зголеми издвојувањата за маркетинг за да може да ја зголеми продажбата на своите модели.
Новата стратегија подразбира и потпирање на продажбата преку интернет, велат од компанијата.
Онлајн продажбата првпат е применета при лансирањето на „First Edition“ ограничената серија на моделот „ХЦ90“, кога за само 47 часа беше распродаден контигент од 1.927 автомобили.
„Волво“ беше задоволен со ваквиот резултат, па одлучи продажбата преку интернет во иднина да се прошири и на другите модели.
Во компанијата, меѓутоа, велат дека тоа не значи дека се откажуваат од класичниот начин на тргување.
-Мрежата на продажни салони секако ќе опстане, барем во догледна иднина, изјави шефот за продажба во „Волво“, Алаин Вишер.
„Волво“ најави и промени во приоритетите кога станува збор за претставувањето на компанијата на големите меѓународни авто-салони. Фокусот ќе биде на три манифстации – саемите во Детроит, Женева и Шангај/Пекинг.