Tојота е најдобар еколошки бренд за 2013

Од:

Toјота е „Најдобар глобален еколошки бренд”, во извештаојат издаден од страна на агенцијата Интербренд, ја потврди својата водечка позиција, трета година по ред.

Второто место го зазеде Форд а третото Хонда. Интербренд во рамките на извештајот ,ја дефинира разликата помеѓу перцепцијата на корисници и перформансите на брендот кога станува збор за одржлив развој.

Со оваа методологија,над 10.000 испитаници низ светот ја препознале Тојота не само како еколошки бренд туку и како компанија која инвестира во иновативни производи, како возила со хибриден погон чиј најистакнат претставник е моделот Приус.

Низ светот досега се продадени 5,22 милиони Тојота и Лексус хибриди што како резултат има проценето намалување на емисија на CO2 од околу 35 милиони тони.

Тојота во моментов е во процес на тригодишен циклус на лансирање на производи кој има за цел претставување на 21 нов или подобрен хибриден модел до крајот на 2015 година.

Купувачите во Европа сега можат да избираат помеѓу 12 Тојота и Лексус хибридни модели а моментно продажбата на овој вид на возила ја сочинува 18 % од вкупната продажба на компанијата Тојота Мотор Европа.

Би можело да ве интересира

Пред пропаѓање и италијанската автомобилска индустрија

Приведени двајца штипјани кои запалиле автомобил и вршеле изнуда

Предраг Петровиќ

Годинава увезени повеќе автомобили, и нови и половни

Битиќи за владината набавка на 45 нови возила: Подобро е на лизинг, трошоците се помали

A1on

ЕСМ ќе плати 2,3 милиони евра за нови автомобили: Мора да имаат екран на допир и камера за паркирање

A1on

Луксуз во време на криза: МНР ќе потроши 900.000 евра за наем на 175 возила за самитот на ОБСЕ

A1on