Компанијата „Опел“, наводно, работи на анализа за исплатливоста на сосема нов евтин модел, што ќе го понуди на европскиот пазар.
По „Фолксваген“, судејќи според извештаите на специјализираните медиуми, и „Опел“ се подготвува да го имитира мајсторскиот потег на „Рено“ со брендот „Дачиа“.
Извори на „Automotive News“ велат дека „Опел“ ја има за цел публиката која досега ги купуваше моделите на „Шевролет“, брендот што ќе се повлече од Европа до крајот на 2015 година.
Наводно, оваа одлука долго се подготвувала, а е дел од планот за експанзија и новата визија за европското делување на „Опел“, која ќе ја спроводе „Опел Груп ГмбХ“ со 100 вработени. Оваа група ќе раководи со „Опел“, но и со европските активности на „Кадилак“ и руската операција на „Шевролет“.
Доколку планот за евтини возила добие зелено светло, новите модели треба да се појават кон крајот на деценијата.