Porsche дополнително го проширува својот асортиман на хибриди: новиот Cayenne E-Hybrid ја комбинира најдобрата динамика на возење во својата класа со максимална ефикасност. Три-литарски V6 мотор (250 kW / 340 КС) комбиниран со електричен мотор (100 kW / 136 КС), генерираат системска моќ од 340 kW (462 КС).
Максималниот вртежен момент од 700 Nm е веќе достапен веднаш над вртежниот момент на неутралната брзина; стратегијата за дополнителна моќ (boost) е идентична со онаа на 918 Spyder. Новиот plug-in хибриден погон на Cayenne овозможува забрзување од 0 до 100 километри на час за 5,0 секунди и максимална брзина од 253 километри на час.
Новиот Cayenne E-Hybrid може да помине растојание од 441 километри при брзина до 135 километри на час само на електрична енергија. Просечната потрошувачка според NEDC (новиот европски циклус на возење), во зависност од сетот на употребените гуми, е 3.4 – 3.2 l / 100 km гориво и 20.9 – 20.6 kWh / 100 km електрична енергија.
Моќност од 462 коњски сили со концептот за дополнителна моќ (boost) од 918 Spyder
Системот за дополнителна моќ (boost) кој произлегува од Porsche 918 Spyder е нов додаток. Тој гарантира дека електричниот мотор може да се користи во сите стандардни режими за возење кои ги вклучува Sport Chrono пакетот за дополнително зголемување на перформансите. Ова значи дека максималниот вртежен момент на системот станува достапен додека го притискате педалот за гас.
Во зависност од ситуацијата и потребите во возењето, возачите може да продолжат да го зголемуваат вртежниот момент низ целиот опсег на брзини. Ова води до поагилно и супериорно искуство во возењето. Степенот на поддршката од дополнителната моќ и полнењето на батеријата за време на патувањето зависи од режимот на возење.
Во режимите Sport и Sport Plus, кои се фокусирани на перформансите, речиси целосната енергија на батеријата може да се искористи за „boost“. Во спортскиот режим, батеријата се полни само колку што е потребно. Во режимот Sport Plus, батеријата се полни колку што е можно побрзо. Другите режими ја поддржуваат максималната ефикасност на возењето.
Нов хибриден модул и менувач со брзо префрлување Tiptronic S
Porsche го редизајнира подвозјето на Cayenne E-Hybrid. Хибридниот модул се состои од високо интегрирана комбинација на електричен мотор и одвојувачка спојка. За разлика од претходниот, одвојувачката спојка работи електромеханички, што овозможува уште побрзо време на реакција.
Преносот го спроведува новиот Tiptronic S, ново развиен за целиот опсег на Cayenne со осум брзини. Автоматскиот менувач не само што нуди уште поудобно и беспрекорно придвижување, на возилото туку, исто така, значително го забрзува префрлувањето на брзините. Прекинувањето на влечната сила при процесот на префрлување исто така е намалено.
Подобрено полнење кај Cayenne E-Hybrid
Капацитетот на батериите е значително подобрен кај Cayenne E-Hybrid, заедно со растојанието на возење со електричната енергија и резервите за дополнителна моќ: во споредба со претходниот модел, капацитетот се зголеми од 10,8 на 14,1 kWh. Ова е зголемување од околу 30 проценти.
Акумулаторот што се лади со течност, складиран под подот за полнење во задниот дел на автомобилот, се состои од осум модули со 13 призматични литиум-јонски ќелии. Во рок од 7,8 часа, високонапонската батерија е целосно наполнета преку 230V конекција со десет засилувачи. ако се полни преку 7,2 kWh вграден полнач и конекција од 230V со 32 засилувачи се користи како алтернатива на стандардниот 3,6 kWh полнач, батеријата повторно се полни по само 2,3 часа.