„Мерцедес“ ја освежи „М“ класата со новиот модел „ГЛЕ“

Од:

„Мерцедес“ ги објави фотографиите и техничките детали на освежената „М“ класа, која од 2015 година ќе ја носи новата ознака „GLЕ“.

Покрај козметичките промени, најважните новини се однесуваат на моторот што е побогат за „Plug-In“ хибриден погонски систем.

Германскиот производител го унапреди својот SUV, како во визуелен, така и во технолошки поглед, а новата номенклатура диктира и измени на регистарските таблички на возилото.

Во однос на актуелната „М“ класа, „Мерцедес ГЛЕ“ ги презема стилските елементи од моделот „ГЛЕ Купе’ ( ривалот на „БМВ X6“), пред се во предниот дел на автомобилот.

Светлата, маската на ладилникот и предниот браник се моделирани според купе верзијата, додека силуетата остана непроменета.

Промените се значително подискретни одзади, каде има благо редизајнирање на стоп светлата и браникот, а рестилизација на надворешноста со нови алуминиумски фелни.

„Мерцедес“ внесе новини и во ентериерот, што најмногу се забележува на централната конзола. Тука сега има нов седуминчен екран на мултимедијалниот систем, делумно одделен на врвот од конзолата, а редизајнирани се и голем број команди на контролната табла.

На купувачите на располагање им се и новите нијанси на бои и материјали за седиштата.

Најзначајните промени се случија под хаубата. За првпат во еден СУВ модел „Мерцедес“ ја вклучи понудата „Plug-In“ во хибридна верзија, !„ГЛЕ 500e 4МАТИК“.

Хибридниот погонски систем се состои од 3.0-литарски bi-turbo V6 бензинец со 333 кс и електромотор што произведува 116 кс. Вкупната комбинирана сила достигнува 442 „коњи“, а најголем вртежен момент од 650 Nm.

За пренос на електричната енергија на сите четири тркала се вклучува автоматски седумбрзински 7G-tronic, а на возачот достапни му се четири модни форми: „ Hybrid“, „E-Mode“, „E-Save“ и „Charge“.

Во чисто електричниот начин на возење („E- Mode“), „Мерцедес ГЛЕ 500e“ може да мине до 30 км, со брзина до 130 км/ч.

Според фабричките податоци, просечната потрошувачка може да се намали на три литри на 100 километри.

Со воведување на „Plug-In“ хибридот кај СУВ-от, „Мерцедес“ фаќа чекор со другите премиум производители кои тоа го направиле пред него, како што се „Волво XC90“. Освен хибрид, во понудата се и дизел моторите ГЛЕ 250д со 2.0-литарскиот четирицолиндраш што произведува 258 кс, како бензинските мотори, „ГЛЕ 400“ на споменатите V6 мотори со 333 кс и „ГЛЕ 500“ што под хаубата има моќен bi-turbo V8 со 435 кс.

Како и досега, на самиот врв на АМГ верзијата, „Мерцедес ГЛЕ 63 АМГ“ развива 557 кс, а најмоќниот „ГЛЕ 63 AМГ S“ произведува 585 кс.

„Мерцедес ГЛЕ“ светска премиера ќе има на претстојниот авто-салон во Њујорк на 1 април.

Би можело да ве интересира

Летечки автомобил би можел да се најде на пазарот до 2020 година

Емир Латифовиќ

„Голф“ најпродавана марка во Шведска, „Волво“ падна на второ место

Емир Латифовиќ

Моделот „Сузуки Свифт“ за 2017 година ќе има пет врати

Емир Латифовиќ

Ford се откажа од фабриката во Мексико во вредност од 1,6 млрд долари

Емир Латифовиќ

Големите и скапи СУВ модели се побарани во 2016.

Емир Латифовиќ

„Ауди“ во Унгарија произведе милион возила и 30 милиони мотори

Емир Латифовиќ