Јапонските автомобилски компании се надеваат дека американскиот пазар ќе остане отворен за нив

Од:

Јапонската асоцијација на производители на автомобили изрази надеж дека северноамериканските држави ќе се држат до политиката на ниски давачки и слободен пазар во трговијата со автомобили, додека ги договараат измените на трговскиот договор НАФТА.

САД, Канада и Мексико водат мачни преговори за иднината на НАФТА, еден од најголемите трговски договори во светот. Јапонија е голем извозник на автомобили во САД, а јапонските компании воедно се голем инвеститор во погони во САД, и се надеваат дека американскиот пазар и во иднина ќе остане отворен за нив. Американските власти најавија поголеми привилегии за компаниите кои произведуваат автомобили во САД, а отежнување на работата на увозниците.

– Увозните давачки треба да бидат ниски, а правилата за увоз треба да бидат насочени кон поттикнување на трговијата и транспарентноста, изјави Сеичи Нагацука, претставник на Јапонската асоцијација на производители на автомобили.

Околу една третина од производството на јапонските автомобилски компании завршува на американскиот пазар. Освен во Јапонија и САД, Тојота, Нисан и Хонда имаат производни погони во Мексико, користејќи ги поволностите што ги пружа НАФТА.

Би можело да ве интересира

Битиќи за владината набавка на 45 нови возила: Подобро е на лизинг, трошоците се помали

A1on

ЕСМ ќе плати 2,3 милиони евра за нови автомобили: Мора да имаат екран на допир и камера за паркирање

A1on

Луксуз во време на криза: МНР ќе потроши 900.000 евра за наем на 175 возила за самитот на ОБСЕ

A1on

Во Министерството за финансии треба да се одржи состанок со увозниците на моторни возила

Пет службеници од МВР дел од група која криумчарела возила вредни над 500.000 евра: Уапсени се 18 лица, за шестмина се бара притвор

A1on

Повеќе луксуз, повеќе перформанси: Светска премиера на новиот Porsche Cayenne

Ана Ололовска