Повеќегодишната доминација на малолитражните трицилиндерци е прекината, откако за „Меѓународен мотор на годината 2016.“ е избран 3.9-литарскиот би-турбо В8 на „Ферари“.
Од друга страна, на истиот избор моторите со три цилиндри и натаму владеат во пониските категории.
Противниците на таканаречениот „даунсајзинг“ од погонски единици конечно ги дочекаа своите пет минути. По тригодишното владеење на 1.0-литарскиот ЕкоБоост мотор на „Форд“ со три цилиндри, во 2015 година наградата за најдобар мотор на годината (International Ingine of the Year) ја однесе 1.5-литарскиот трицилиндарски „БМВ“, за во 2016. жирито да се одлучи за нешто сосема поинакво.
Годинешниот победник доаѓа од погонот на „Ферари“, а станува збор за 3.9-литарски би-турбо В8 бензинец, што ги придвижува моделите „Ферари 488 ГТБ“, „488 Спајдер“ и „Калифорниа Т“.
Производителот од Маранело тријумфираше и во категоријата за најдобар мотор над 4.0 литри, во која победи неговиот 6.3-итарски В12 од моделот „Ферари Ф12тдф“.
За утеха „Форд“ повторно е најодбар во класата до еден литар, со споменатиот 1.0 ЕкоБоост агрегат со три цилиндри.
Во катергоријата од 1.0 до 1.4 литри за најдобар мотор е просгласен трицилиндарскиот 1.2-литарски турбо бензинец на компанијата „ПСА Пежо Цитроен“, додека во класата 1.4 – 1.8 литри триумфираше минагодишниот вкупен победник, трицилиндарскиот 1.5- литарски турбо мотор на „БМВ“ од моделот „и8“.