Последните примероци од овој модел се симнаа од фабричките ленти по 13 години производство.
„Астон Мартин ДБ9“ светската премиера ја имаше во 2003 година, на авто-соланот во Франкфурт. Автомобилот го дизајнираше познатиот Хенрик Фискер, кој тогаш работеше за британскиот производител.
Фискер во 2007 година го промовира сопствениот автомобилски бренд, „Фискер Аутомотив“, чиј прв модел беше спортскиот хибрид „Карма“, но компанијата подоцна банкротира.
„Астон Мартин“ преку социјалните мрежи се прости од моделот „ДБ9“, а последните девет примероци се означени со посебен амблем.
И додека „ДБ9“ оди во историјата, наследникот е веќе тука. Новиот модел „ДБ11“ беше претставен во март годинава на авто-салонот во Женева. Автомобилот се напојува со 5.2 твин – турбо В12 мотор со 608 кс и 700 Нм.
Поврзан со седумстепен ЗФ автоматски менувач, „Астон Мартин ДБ11“ до „стотка“ забрзува за околу четири секунди, пред да ја достигне максималната брзина од 322 километри на час.