Акумулаторите сепак не треба да се чуваат дома на топло

Од:

Возачите долго спорат за тоа дали акумулаторот зима треба да се чува дома, или, пак, да остане таму каде што му е местото – под хаубата на автомобилот.

Поддржувачите на првата теорија велат дека акумулаторот во зимскиот период е како „млада дама во мини здолниште“: ако го приберете дома навечер, тогаш наутро е веднаш подготвен за во погон.

Противниците, пак, сметаат дека на студ акумулаторот се вади многу побавно отколку на топло време. Натаму, тие велат дека симнувањето може да доведе до проблеми со алармот и електрониката на автомобилот, како и дека секојдневното носење дома и враќање назад е многу тешко и напорно.

Стручните лица сметаат дека вториве се повеќе во право, односно оти до одреден степен, акумулаторот ги издржува температурите блиску под нулата. Доколку, пак, температурите се пониски, треба само почесто да се провери нивната состојба, и малку почесто да се чистат клемите.

Но, ако станува збор за стар акумулатор, тој не треба да биде долго на студ. Но, треба и што побрзо да се замени со нов.

Би можело да ве интересира

Битиќи за владината набавка на 45 нови возила: Подобро е на лизинг, трошоците се помали

A1on

ЕСМ ќе плати 2,3 милиони евра за нови автомобили: Мора да имаат екран на допир и камера за паркирање

A1on

Луксуз во време на криза: МНР ќе потроши 900.000 евра за наем на 175 возила за самитот на ОБСЕ

A1on

Во Министерството за финансии треба да се одржи состанок со увозниците на моторни возила

Пет службеници од МВР дел од група која криумчарела возила вредни над 500.000 евра: Уапсени се 18 лица, за шестмина се бара притвор

A1on

Повеќе луксуз, повеќе перформанси: Светска премиера на новиот Porsche Cayenne

Ана Ололовска