Успехот во училиштето не е мерило за интелигенцијата

Од:

Авторите на книгата „Водич за подобар успех“ врз основа на студиите, кои ги спроведоа дојдоа до заклучок дека отсуството на внимание е главна причина за лошите оценки, а не недостигот на интелигенција.

Во јавноста и во голем број училишта владее мислење дека добрите ученици се интелигенти, а лошите не се.

– Тоа е погрешно, бидејќи за успех е потребно многу повеќе од интелигенција, а за неуспех многу повеќе од недостиг на интелигенција, тврдат детскиот невропсихолог Рон Шомски, педагогот Сузан М. Исласкокс и професорот Роб Бел.

Авторите на книгата „Водич за подобар успех во училиштето“ врз основа на студијата, која ја спроведоа, заклучија дека отсуството на внимание е причина за лошите оценки, а не недостигот на „ум“. Тие појаснуваат со пластичен пример:

„Да ја земеме за пример домашната по математика. Можете да бидете гениј на сите времиња. Тоа е одлично, но ако не напишете домашна, ќе добиете послаба оценка. А за да ја напишете, потребно е многу повеќе од знаење. Морате да планирате и да одвоите доволно време за работа, да ги исклучите екраните, да се фрлите на работа, да останете фокусирани, да не губите концентрација…За тоа се потребни вештини, внимание или фокусирање“.

Би можело да ве интересира

(ВИДЕО) Откриен е страшниот мотив за смртта на цело семејство од Франција

ВИДЕО: Милиони луѓе мислат дека ова бебе е гениј

Ана Ололовска

Децата не сакаат општи прашања

Ана Ололовска

Смислата за хумор се развива во првиот месец од животот

Ана Ололовска

Децата „Алфа“ – новата дигитална генерација

Ана Ололовска

Најчестите митови за единците

Ана Ололовска