Совети за поздрав и поцврст сон

Од:

Научниците меѓу 2014 и 2017 година спровеле неколку експерименти со кои ги утврдиле позитивните и негативните ефекти на тоа кога човек спие само на грб…

Притоа, не станува збор само за положбата на ’рбетниот столб, туку и за функционирањето на дишните патишта, крвотокот и снабдувањето на мозокот со кислород. Проучувањата на несоницата посочуваат оти спиењето на грб преку целата ноќ доведува до тоа нивото на густина на крвта да биде како она при мамурлак, а нивото на чист кислород е речиси исто како по две испушени цигари или испиени 100 милилитри виски. 3атоа, меѓу другото, науката препорачува честа промена на телесната положба при спиење.

Освен тоа, второто нешто што стручњаците го препорачуваат, кога станува збор за здрав сон, е темната постела. Научните сознанија говорат дека човекот заспива побргу и спие подолго и подлабоко, ако е опкружен од темни предмети. Затоа се препорачуваат и темни завеси и чаршафи, на пример – во сини нијанси…

Здравиот сон зависи и од температурата во собата. Проучувањата покажуваат дека 18 – 22 Целзиусови степена се оптимални за човековиот сон. Притоа, во соба со повисока температура, човекот спие полошо отколку кога во собата има „зимски воздух“, се вели во истражувањата.

Би можело да ве интересира

Децата кои минуваат повеќе време в природа, имаат посилен имунитет

Ана Ололовска

Пандемијата предизвикува епидемија на осаменост

Ана Ололовска

Растенија што го прочистуваат воздухот во домот

Ана Ололовска

Светот го одбележува Денот на видот

Ана Ололовска

Работа од дома: Пет грешки кои ѝ пречат на вашата кариера

Ана Ололовска

Попладневната дремка не треба да трае подолго од 40 минути

Ана Ололовска