Пливањето го подобрува учењето

Од:

Пливањето го намалува нивото на хоромот на стрес – кортизол, а го зголемува ендорфинот, којшто ја намалува болката. Токму затоа, по пливање сме опуштени, а не уморни.

Бројни истражувања потврдија дека пливањето поттикнува обновување на нервните клетки во хипокампусот, кој, меѓу другото, е важен и за просторната ориентација, помнењето и способноста за учење нови податоци.

Eдноставно, пливањето нè прави попаметни. Докажано е дека децата што учат да пливаат во најраната возраст, имаат поголеми шанси за поефективно образование во споредба со децата кои подоцна учат да пливаат.

Истовремено со развојот на мозокот, пливачките движења ги активираат невроните во десната и левата хемисфера на мозокот, ја стабилизираат карлицата, ги зајакнуваат рамињата и ги подобруваат рефлексите.

Испитување спроведено во 2014 година покажа дека при пливање, протокот на крв низ мозокот се зголемува за 14 проценти. Сè ова, заедно со зголемувањето на ендорфинот како хормон на расположението, го изострува фокусот, овозможувајќи му на човекот поефективно и побрзо учење.

За најдобри резултати, треба да се плива триесет минути дневно и – трипати неделно.

Би можело да ве интересира

Нов вид контрацепција за мажи

Ана Ололовска

Фарбите за коса го зголемуваат ризикот од рак на дојка

Ана Ололовска

„Пепси“ и „Кока Кола“ ќе го намалат шеќерот во своите пијалаци и ќе го ограничат рекламирањето

Ана Ололовска

Контролирано плачење – нов начин за побрзо заспивање на бебето

Ана Ололовска

Здравјето и шеќерот: Се повеќе јадеме слатко – што е проблем и како против тоа да се бориме

Ана Ололовска

Јапонците разработуваат теорија за долговечноста

Ана Ололовска