Нова кампања на „Адидас“: „Ништо не е невозможно“

Од:

Брендот „Адидас“ отпочна нова кампања под наслов „Ништо не е невозможно“, или – „Невозможното е едно ништо“ (Impossible is Nothing) во која учествуваат повеќе светски познати личности од светот на музиката, спортот, Инстаграм и Јутјуб.

За една од најголемите спортски компании, оваа кампања е најамбициозната досега. По тој повод, тие прикажаа документарна серија која открива досега невидени снимки од животот на славните и успешни лица кои учествуваат во кампањата. Дел од нив се: Бијонсе, Мохамед Салах, Сија Колиси, Н’нека Огвумике, Пол Погба и Тифани Абреу.

Поентата е дека оптимизмот и проактивноста се клучот за успехот. Луѓето треба да се охрабрат, велат оттаму, но и да ги препознаат сопствените можности и така да го достигнат својот врв.

Би можело да ве интересира

Адидас ја продава својата филијала Рибок на американска компанија за 2,1 милијарди евра

А1он

Адидас планира да го продаде брендот Рибок

Ана Ололовска

„Адидас“ претстави специјални патики посветени на сплитска „Југопластика“

Жарко Настоски

„Адидас“ доби кредит од 2,4 милијарди евра од германската државна банка

А1он

„Адидас“ ги затвора продавниците во Кина поради епидемијата на коронавирусот

Бернард Тапи ослободен од кривично гонење во случајот со арбитражата за купопродажбата на „Адидас“

Ана Ололовска