Со успехот на „Барби“ во кината, рацете не ги тријат само филмаџиите во Холивуд, туку и производителот на играчки Mattel, од чија работилница излезе куклата во 1959 година.
Извршниот директор на Mattel, Инон Крејц, го гледа успехот на филмот како потврда за способноста на компанијата да најде нови приливи за своите брендови, но предупредува дека падот на побарувачката во сегментот на детски играчки ќе ја намали продажбата во наредните месеци.
Рекордните 155 милиони долари заработка од филмот минатиот викенд беше „приказ“ на стратешкото репозиционирање на Mattel од производител на играчки во „менаџер на медиумски франшизи предводени од брендови“, изјави Крајц за Financial Times.
Кварталните резултати сè уште не покажуваат големо влијание на филмот кој премиерно беше прикажан на 21 јули. Глобалната продажба на Барби падна за шест отсто на 283 милиони долари во вториот квартал во кој групната продажба падна за 13 отсто на 1,09 милијарди долари.
Заработката од осум центи по акција ги надмина прогнозите на Волстрит, кој очекуваше загуба од два центи, но компанијата сепак ја задржа прогнозата за годината, пренесува Пословни дневник.
„Целата индустрија беше помека отколку што очекувавме“, рече Крајц, додавајќи дека ситуацијата со залихите станува се поповолна, па Mattel очекува да украде дел од пазарот од конкуренцијата во остатокот од годината.
Акциите на компанијата пораснаа за 17 отсто во изминатиот месец, со што значително го надминаа конкурентот Хасбро.
„Мател“ не откри колкав процент од театарските приходи ќе добие, но Крајц рече дека играчките поврзани со филмот и другите производи со брендот Барби од партнерствата во малопродажба, музика и стоки за широка потрошувачка се продаваат „многу добро“.
„Очекуваме (продажбата на) Барби да расте во втората половина од годината и да биде позитивна во текот на целата година“, рече тој.
Стратегијата на Мател „никогаш не била само еден филм“, додаде тој. Одговорот на публиката за „Барби“ ја прошири привлечноста на брендот и ја отвори вратата за понатамошни филмови, телевизиски емисии и други можности, рече тој.
Плановите на Mattel вклучуваат бренд филмови кои се движат од автомобили Hot Wheels до играта со карти Uno.
„Ова е уште еден пример за тоа како филмот станува центар на гравитација што генерира поголема активност и повеќе активирање во однос на брендот Барби“, рече Крајц.