Момчињата имаат поголем афинитет кон напуштање на училиштето и кон природните науки, додека девојчињата се повредни и повеќе сакаат социјални науки, соопшти Организацијата за економска соработка и развој (ОЕЦД) во извештајот за образование на младите во 65 држави.
– Разликите во училиштиот успех меѓу момчињата и девојчињата не се последица на разликите меѓу половите, туку на тоа влијае училиштето, семејството и општеството, се наведува во студијата во која се додава дека половите стереотипи се длабоко вкоренети секаде во светот.
ОЕЦД анкетирала 510.000 15-годишни деца во нејзините земји-членки.
– Момчињата покажуваат помала тенденција да му се посветат на училиштето од девојчињата и често го напуштаат образованието со образложение дека тоа е губење на време. Од друга страна, девојчињата помалку сакаат природни науки, како што се математика, физика или информатика, но имаат поголеми амбиции, се наведува во истражувањето.
– Момчињата во просек неделно учат час и половина помалку од девојчињата, затоа што сакаат видео игри, додека девојчињата сакаат да читаат книги, се вели во извештајот и се додава дека на девојчињата попозитивно влијае друштвото.