БМВ го менува логото

Од:

Германскиот авто гигант БМВ го менува логото со што сака да се приближи до помладите клиенти што се пораснати во дигиталното време.

-Стариот црн прстен е „тргнат“ за првпат, а новото лого симболизира мобилност и уживање во возењето. Тоа го изјави Јенс Тимер потпретседател во БМВ.

Паралелно со главното лого ќе се модернизира и логотипот на М-одделението како и електричните верзии со лого „И“. За сите заеднички е дводимензионалнот пристап што по мислење на компанијата изгледа многу помодерно.

Би можело да ве интересира

Битиќи за владината набавка на 45 нови возила: Подобро е на лизинг, трошоците се помали

A1on

ЕСМ ќе плати 2,3 милиони евра за нови автомобили: Мора да имаат екран на допир и камера за паркирање

A1on

Луксуз во време на криза: МНР ќе потроши 900.000 евра за наем на 175 возила за самитот на ОБСЕ

A1on

Во Министерството за финансии треба да се одржи состанок со увозниците на моторни возила

Пет службеници од МВР дел од група која криумчарела возила вредни над 500.000 евра: Уапсени се 18 лица, за шестмина се бара притвор

A1on

Повеќе луксуз, повеќе перформанси: Светска премиера на новиот Porsche Cayenne

Ана Ололовска