БМВ го менува логото

Од:

Германскиот авто гигант БМВ го менува логото со што сака да се приближи до помладите клиенти што се пораснати во дигиталното време.

-Стариот црн прстен е „тргнат“ за првпат, а новото лого симболизира мобилност и уживање во возењето. Тоа го изјави Јенс Тимер потпретседател во БМВ.

Паралелно со главното лого ќе се модернизира и логотипот на М-одделението како и електричните верзии со лого „И“. За сите заеднички е дводимензионалнот пристап што по мислење на компанијата изгледа многу помодерно.

Би можело да ве интересира

Пред пропаѓање и италијанската автомобилска индустрија

Приведени двајца штипјани кои запалиле автомобил и вршеле изнуда

Предраг Петровиќ

Годинава увезени повеќе автомобили, и нови и половни

Битиќи за владината набавка на 45 нови возила: Подобро е на лизинг, трошоците се помали

A1on

ЕСМ ќе плати 2,3 милиони евра за нови автомобили: Мора да имаат екран на допир и камера за паркирање

A1on

Луксуз во време на криза: МНР ќе потроши 900.000 евра за наем на 175 возила за самитот на ОБСЕ

A1on