Реакција од ССНМ за повредените медиумски работници во синоќешниот протест

Од:

Самостојниот синдикат на новинари и медиумски работници на Македонија (ССНМ) е згрозен од однесувањето на полицијата за време на синоќешните протести во Скопје во кои новинар и фоторепортер се повредени, а колегите биле влечени, бутани и кон нив се постапувало со непримерна сила и ароганција.

Во ситуација кога десетици напади врз новинарски екипи не се расветлени, а сторителите не се пронајдени, синоќешните настани уште еднаш потврдија дека новинарството во оваа земја има третман на непријателска дејност и дека новинарите, снимателите и фоторепортерите се лесна мета на насилници независно дали се тие во униформа или не.

ССНМ овој пат нема да праќа празни апели туку информира дека за случувањата ќе ги испита сите правни можности за покренување кривична пријава до ЕБРД за непознат сторител и пријава до внатрешна контрола на МВР. ССНМ ќе достави и извештај до сите релевантни новинарски организации кои ја бележат и рангираат состојбата и третманот на новинарството во светот.

Со синоќешните напади врз новинарите Македонија се лизна уште подолу на скалата на слободата на медиумите.

ССНМ воедно порачува: Колеги БРАНЕТЕ СЕ! Покажете солидарност на теренот, не дозволувајте врз никој од вас да биде применете сила, бидете заедно и чувајте се затоа што за жал полицијата иако и е тоа работа, очигледно тоа нема да го стори.

Би можело да ве интересира

ССНМ: Падот на Светскиот индекс за слобода на медиумите за 2024 е одраз на состојбите во Македонија

А1он

ССНМ: Ги поздравуваме измените во Законот за медиуми, но тоа треба да е само дел од процесот за целосно усогласување со ЕУ регулативата

ССНМ и ЗНМ: Новинари повикани на информативен разговор без претходно објавена забрана за дронови – бараме објаснување од МВР и АЦВ

А1он

ЗНМ: Осуда за кампањата за оцрнување на независните медиуми и закани кон новинарите

ЗНМ: Грубо прекршување на правата на новинарката Мирослава Симоновска: Повик за итна истрага

Во медиумите во Македонија работат 2.100 луѓе, 20% од редовно вработените се во онлајн медиуми

A1on