Нова стратегија за аудиовизуелната медиумска област

Од:

Агенцијата за аудио и аудиовизуелни медиумски услуги (ААВМУ) ќе изработи стратегија за аудиовизуелната медиумска област за периодот 2018-2022 година.

Активностите за почетокот на подготовката на стратегијата ќе бидат најавени денеска на состанок во ААВМУ.

Би можело да ве интересира

Вишиот управен суд ја одби жалбата на Левица за изборното рекламирање

ГРОМ: Згрозени сме од одлуката на АВМУ Левица биде исклучена од покривање на трошоците за медиуми во кампањата за локалните избори

Катерина Ѓуровски

Мицкоски: Дезинформациите и неоснованите критики се најголем предизвик денеска за медиумската сцена и самата демократија

Кандидатите на претстојните локални избори ќе можат да се рекламираат на 329 медиуми во државата

Заврши рокот за пријавување на печатените и електронските медиуми за платено политичко рекламирање за учесниците во изборната кампања

Поразот на Украина може да доведе до колапс на земјата и граѓанска војна