На што одат народните пари?

Од:

Најновата владина кампања изработена од „Република“ за промоција на туризмот предизвика лавина негативни реакции на социјалните мрежи. Претставувањето на келнерите, таксистите и домаќините како „ендемските видови“ во владините спотови, многумина го сфатија како навреда за луѓето кои се занимаваат со овие професии.

Би можело да ве интересира

Доделен и четвртиот автомобил од големата наградна игра на Mozzart

Ана Ололовска

ЗНМ: Рекламите на партиите во медиумите се ризичен чекор

АмЧам: Етичко и одговорно рекламирање

Ана Ололовска

ВИДЕО: Божиќна реклама која чини милион фунти

Ана Ололовска

3,8 милиони денари за „информативно гласило“

А1он

ВИДЕО: Најдобрите реклами за Светските првенства во фудбал

Ана Ололовска