Мониторинг на ААВМУ: Постојат елементи кои индицираат можна поврзаност на уредувачките политики на ТВ Алфа и ТВ Нова

Од:

Извештајот на Агенцијата за аудио и аудиовизуелни медиумски услуги (ААВМУ) од мониторингот на медиумското известување, за периодот од 6 до 15 месецов, покажува дека повеќето телевизии и радија се придржуваат кон професионалните стандарди, некои заземајќи критичка позиција кон власта. Сепак, соопшти денеска ААВМУ, кај неколку програмски сервиси се забележува отстапување.

– Општа констатација е дека покрај редовните секојдневни информации, медиумите ја обработуваат темата за „локалните избори“ се повеќе применувајќи аналитички пристап, бидејќи е период на официјални партиски кандидатури за градоначалници, се затвори увидот во единствениот Избирачки список, а се ближи и процесот за започнување на изборната кампања, стои во соопштението.

Според ААВМУ, во периодот опфатен со мониторингот, Првиот програмски сервис на Македонската Радиотелевизија – МРТ 1, при информирањето за политичките партии, целосно бил фокусиран на двете најголеми партии – од опозицијата и од власта и речиси и да не информирал за другите партии/независни кандидати, кои исто така, подготвуваа кандидатски листи и имаа други активности.

– Начинот на известување на ТВ Алфа и ТВ Нова укажува на прекршување на начелото за објективно и непристрасно прикажување на настаните со еднаков третман на различните гледишта и мислења, а се забележуваат и елементи кои индицираат можна поврзаност на уредувачките политики – особено во начинот на третирање на темата за мигрантите, за заминувањето на странските инвеститори од Македонија, објавувањето наводна анкета на МЦМС кој негира дека ја спровел и сл, наведува ААВМУ.

Иако во досегашните четири извештајни периоди, Радио Слободна Македонија со емитуваните вести не го достигнала прагот од најмалку 2 часа, доволен за извлекување методолошки заклучоци, според ААВМУ, сепак забележливо е дека Радиото е концентрирано на пренесување информации за една политичка партија и речиси и да нема информации за други политички партии.

Би можело да ве интересира

Кандидатите на претстојните локални избори ќе можат да се рекламираат на 329 медиуми во државата

Заврши рокот за пријавување на печатените и електронските медиуми за платено политичко рекламирање за учесниците во изборната кампања

Поразот на Украина може да доведе до колапс на земјата и граѓанска војна

Филков: Без слободата на медиумите нема вистина, правда и одговорност

АВМУ: Вештачката интелигенција е голем предизвик за професионалните и независни медиуми

Владата апелира медиумите кои емитувале видео и фото материјали од погребот на жртвите да ги повлечат