Дизајнот на охриѓанецот на новата колекција на „корнфлекс производи“

Од:

Огнен Трпески од Охрид победи на изборот за најдобар дизајн и стана заштитно лице на кампањата против глад што се организира во светски рамки.

Неговиот дизајн се наоѓа на новата колекција од 250.000 корнфлекс производи што треба да се продадат за еден месец.

Освен на производите „корнфлекс“, дизајнот на Трпески го има и на постери во маркетите низ Америка, а испечатени се и илјадници маици. Главни спонзори на кампањата се Kornfleks Cheerios и синџирот на маркети Shoprite.

Огнен Трпески е роден во Охрид, кој подолго време живее во Парамус, Њу Џерси, каде што дипломираше и се здоби со титулата графички дизајнер.

Би можело да ве интересира

Нормализиран е сообраќајот на патот Охрид – Св. Наум

Поради одрон, сообраќајот на патот Охрид – Св. Наум по една лента

44-годишен охриѓанец со нож рани познаник

Силен ветер урна дрво на кејот во Охрид

Утринава најстудено беше во Берово, а најтопло во Охрид

Пецаков најавува старт на реконструкцијата на Холандскиот парк во Охрид