Дизајнот на охриѓанецот на новата колекција на „корнфлекс производи“

Од:

Огнен Трпески од Охрид победи на изборот за најдобар дизајн и стана заштитно лице на кампањата против глад што се организира во светски рамки.

Неговиот дизајн се наоѓа на новата колекција од 250.000 корнфлекс производи што треба да се продадат за еден месец.

Освен на производите „корнфлекс“, дизајнот на Трпески го има и на постери во маркетите низ Америка, а испечатени се и илјадници маици. Главни спонзори на кампањата се Kornfleks Cheerios и синџирот на маркети Shoprite.

Огнен Трпески е роден во Охрид, кој подолго време живее во Парамус, Њу Џерси, каде што дипломираше и се здоби со титулата графички дизајнер.

Би можело да ве интересира

Охриѓанец го запалил глисерот на брат му, огнот зафатил и зграда

Катерина Ѓуровски

Обид за убиство во Охрид: Скопјанец со нож сакал да убие познаник

Уапсен маж осомничен дека предизвикал пожар, кај него е пронајдена запалка тврди полицијата

Охридскиот регион остана под заштита на УНЕСКО, ќе се ангажира фирма која ќе ги урне дивоградбите во Охрид, рече Мицкоски

Љутков: Извештајот на УНЕСКО за Охрид се однесува токму на периодот на владеење на СДСМ и ДУИ

СДСМ: Охрид е на чекор од губење на статусот на заштитено светско наследство