Дизајнот на охриѓанецот на новата колекција на „корнфлекс производи“

Од:

Огнен Трпески од Охрид победи на изборот за најдобар дизајн и стана заштитно лице на кампањата против глад што се организира во светски рамки.

Неговиот дизајн се наоѓа на новата колекција од 250.000 корнфлекс производи што треба да се продадат за еден месец.

Освен на производите „корнфлекс“, дизајнот на Трпески го има и на постери во маркетите низ Америка, а испечатени се и илјадници маици. Главни спонзори на кампањата се Kornfleks Cheerios и синџирот на маркети Shoprite.

Огнен Трпески е роден во Охрид, кој подолго време живее во Парамус, Њу Џерси, каде што дипломираше и се здоби со титулата графички дизајнер.

Би можело да ве интересира

Охридскиот регион остана под заштита на УНЕСКО, ќе се ангажира фирма која ќе ги урне дивоградбите во Охрид, рече Мицкоски

Љутков: Извештајот на УНЕСКО за Охрид се однесува токму на периодот на владеење на СДСМ и ДУИ

СДСМ: Охрид е на чекор од губење на статусот на заштитено светско наследство

УНЕСКО бара Охридскиот регион да биде поместен на Листата светски природни и културни реткости во опасност

ВИДЕО: Се запали глисер закотвен во Студенчишкиот канал во Охрид

Катерина Ѓуровски

Жена од Јапонија паднала кај Канео, била во бесознание па е згрижена во болницата „Свети Еразмо“

Горан Наумовски