Металната индустрија да работи со здружени сили за подобар пласман

Од:

По шест месеци од основањето, Асоцијацијата на металната и електрo иднустрија МАМЕИ ги претстави своите активности, задачи и цели пред јавноста. Асоцијацијата нуди можност домашните компании да работат со здружени сили за подобар пласман на своите производи и реализација на деловните планови како на домашниот, така и на странскиот пазар.

Ќе се фокусира на организирање на Б2Б настани, мапирање и развивање домашни снабдувачи синџири, заедничка набавка на материјали за производство и оптимизација на извозните транспортни активности, заедничко учество на тендерски постапки, заеднички настап пред странските инвеститори, развој на нови иновативни производи,…

– Главната цел на оваа асоцијација е да го зајакне секторот со фокус кон малите и средните компании кои се извозно ориентирани, но е се уште отворена и за сите компании кои гравитираат како добавувачи или клиенти, а сепак се дел од металната и електро индустријата, заради заедничко учество на саеми, проекти и активности кои ќе им го олеснат пристапот до странските пазари и полесно преземање на проекти на компаниите, рече претседателот на МАМЕИ, Марта Наумовска-Грнарова на денешната прес-конференција.

Таа посочи дека во асоцијацијата моментно членуваат 10 од над 150-те компании со 10 до 100 вработени од металната и електро индустријата во Македонија.

– Скапиот транспорт е главниот предизвик со кој се соочуваат сите компании кои се извозно ориентирани, а во некои ситуации и брзината на транспортот е проблем. За компании кои работат специјални проекти проблем е и поединечната набавка на материјали од Европа или целиот свет заради големите трошоци. Друг предизвик е можноста да се дојде до странските клиенти, односно настапувањето на саеми, бидејќи една средна компанија нема буџет да оди годишно на повеќе од еден до два европски саеми што не е доволно, имајќи во превдвид дека живееме во брзо време во кое е битно да се биде присутен, рече Наумовска-Гранарова.

Идејата, нагласи, ни е да бидеме присутни на саемите како асоцијација.

– На тој начин ќе бидеме посериозни пред потенцијалните клиенти и инвеститори, а од друга страна ќе имаме можност да сме поприсутни. До крајот на годинава имаме планови за Б2Б средби, потенцира Наумовска-Грнарова.

Според неа, созреаноста на македонскиот пазар само го поттикна формирањето на една ваква асоцијација преку која компаниите ќе можат да ја зголемат меѓусебната соработка.

– Успех е кога се бориш на светскиот пазар, рамо до рамо со сите реномирани компании. Свесни сме за рапидните промени кои се случуваат во светот и сметаме дека со МАМЕИ ќе можеме полесно да влеземе во системот и да ја зајакнеме позицијата на домашните компании во однос на конкуренцијата од другите земји. Целата наша работа треба да резултира со значителен економски ефект проследен со нов извоз, а сето тоа ќе влијае на зацврстувањето на довербата и соработката на домашните компании, особено во делот на рразвојот на нови производи, истакна Наумовска-Грнарова.

Еден од главните поддржувачи на МАМЕИ е СИППО – Швајцарската програма за промоција на извозот, со чија помош Асоцијацијата ќе организира извозни активности и ќе бара нови партнери надвор од Македонија.

Кристијан Бернет, програмскиот директор во С-ГЕ Швајцарија рече дека поддршката на МАМЕИ е резултат на долгорочната соработка меѓу членките-основачки на асоцијацијата со нив.

– Гледаме светла иднина за оваа асоцијација во следните години, бидејќи МАМЕИ е почеток на нешто што ќе стане многу поголемо и во следните три години ќе расте бројот нанивните членки. Услугите треба да им помогнат на членките на асоцијацијата полесно да допрат до меѓународните пазари, рече Бернет.

Би можело да ве интересира

Цените на индустриските производи во јули непроменети на месечно ниво

Конечно се враќа довербата во бизнис заедницата, имаме стабилна Влада, вели Мицкоски

Зголемен бројот на работниците во индустријата

Вкупниот прометот во индустријата во април намален за седум отсто

Намален прометот во индустријата

Зголемен бројот на работниците во индустријата