Машина на македонската фирма „Микросам“ ќе се користи во производство карбонски делови за авионот МС-21. Со таа машина се избегнува рачната работа во производството на задниот дел на авионот, односно целиот процес е автоматизиран со што се исклучува веројатноста од технички грешки предизвикани од човечка природа.
Обврските на „Микросам“ кон компанијата „Технологија“ предвидуават целосна проекција на машината, изработка на софтверот и обука на кадарот за ракување со неа. Тој тип машина овозможува да се намали проблематичниот дел во изработка на композитни делови со површина со единечна и двојна закривеност со димензии од неколку квадратни сантиметри до делови со големи димензии, како и производство на делови со променлива дебелина во посебни зони, соопшти денеска „Микросам“.
Компанијата „Технологија“ како дел од холдингот „РТ Химкомпозит“ почна да работи на проектот за производство на авионот МС-21, во делот на производство панели за стабилизатори и елементи од стабилизатори. „РТ Химкомпозит“ е холдинг каде членки се важни компании од научната дејност во Русија чија основна мисија е да спроведуваат научни истражувања и иновации во делот на полимерно – композитни материјали и производи од нив.
Авионот на 21 век како што го нарекуваат руските медиуми МС – 21 ќе има капацитет од 150 – 212 патници, а првиот се очекува на пазарот во 2017 година. МС-21 според проценките ќе биде за 15 проценти поефективен авион од Аирбус и Боинг, поради тоа што има 15 проценти поголема предност во структурална тежинска ефикасност, 20 проценти помали оперативни трошоци и за 15 проценти ќе троши помалку гориво од останатите во негова класа авиони. Првичната проценка за цената на овој авион е 35 милиони американски долари.