Карлсберг го менува вкусот, амбалажата и маркетингот за пивото

Од:

Данскиот производител на пиво, компанијата „Карлсберг“ ќе го реорганизира својот бренд на пиво во Велика Британија, менувајќи го вкусот, амбалажата, но и маркетиншката стратегија.

Оваа компанија подготви стратегија која во иднина ќе се фокусира на квалитетот, а не на квантитетот, со цел корисниците на овие пијалоци да го сменат своето мислење за „Карлсберг“.

Имајќи предвид дека „Карлсберг“ бележи пад на продажбата, новата рекламна стратегија ќе оди со текстот: „Веројатно не е најдоброто пиво во светот, барем за сега“.

На овој начин од компанијата планираат да го свртат вниманието кон потенцијалните и сегашните купувачи за промените што ќе следат. Оваа трансформацијата е обид „Карлсберг“ да го подобри своето работење.

Би можело да ве интересира

Диригентката Елена Митревска ќе биде директорка на двата хора на Данското радио

Данска вложува милијарди долари во својата одбрана, се подготвува за војна

Данска ќе испрати војници на обука во Украина

(ВИДЕО) „Ако проектил од подморница летне кон Америка…“: Џеј-Ди Венс и се закани на Данска од воената база на Гренланд

Предраг Петровиќ

Опозицијата победи на изборите во Гренланд, фијаско на владејачката партија

Гренланд утре оди на клучни избори