Во одговор на новинарско прашање рече дека до пред две години Владата даваше 6-7 милиони евра на Македонски железници Транспорт годишно како субвенција за да го одржува транспортот. Минатата година одвои 15 милиони евра, а оваа година, додаде, очекува целата помош која што ќе биде исплатена кон Железници Транспорт да достигне 25 милиони евра.
– Граѓаните кога плаќаат 25 милиони евра секако дека очекуваат подобри услуги, но денеска немаат добри услуги и заради тоа ја правиме либерализацијата на сообраќајот за да влезат повече операотори кои ќе ги овозможат таквите услуги, рече Бочварски.
Посочи дека Македонски железници Транспорт во моментов е единствен оператор по македонските пруги.
-Расправата за законот за либерализација на железничкиот сообраќај веќе помина во Собрание и очекувам во текот на наредните денови да биде изгласан во Собрание. Србија веќе има седум години либерализиран сообраќај и генерално сите земји од регионот. Преку промената на овој закон и овозможувањето на либерализираниот превоз ќе овозможиме и други оператори да транзитираат по македонските железнички пруги и со тоа ќе го подобрите и квалитетот на услугите на граѓаните, потенцира Бочварски.
Министерот Весиќ рече дека не може да се очекуваат добри услуги кога возовите се движат со брзини од 40 до 50 километри на час.
– Кога ќе им овозможите повисоки брзини и подобар конфор на патувањето тогаш граѓаните ќе ја користат железницата. Токму затоа се важни инвестициите за да се подигне железницата и да биде поконкурентна од другите видови на транспорт, рече Весиќ.