Асоцијација за Е-трговија на Македонија и МБА ќе соработуваат за развој на е-трговијата во земјава

Од:

Меморандум за соработка потпишаа Македонската банкарска асоцијација и Асоцијацијата за е-трговија на Македонија. Меморандумот беше потпишан од претседателката на МБА, Маја Стевкова Штериева и в.д. претстедателот на Асоцијацијата, Филип Чижбановски.

Како што соопштуваат со Меморандумот се предвидува Македонската аанкарска асоцијација (МБА) и Асоцијацијата за е-трговија на Македонија (АЕТМ) да разменуваат информации од заеднички интерес, да споделуваат тековни и нови искуства, да креираат и земаат учество на настани од областа за е-трговија и да придонeсуваат за финансиска едукација и инклузија односно развивање на дигиталната писменост, способности и градење на капацитетен пазар на труд во секторот за е-трговија, како и за развојот на програмите за потребите на корисниците на банкарските услуги. Исто така, ќе разменуваат професионални совети и ќе споделуваат тековни и нови искуства.

– Со потпишување на овој меморандум за соработка Македонската банкарска асоцијација ќе работи на подобрување на банкарските услуги поврзани со е-трговија, унапредување на транспарентноста, безбедноста, брзината и квалитетот при извршување на услугите и ќе се стремиме заеднички да придонесеме кон подигнување на нивото на едукација на клиентите и зголемено користење на платежните картички во секојдневието, вели претседателката на Македонската Банкарска Асоцијација, Стевкова Штериева.

Асоцијацијата, како што изјави Чижбановски, ја поздравува отвореноста за соработка на банките како значајна алка во синџирот на е-трговијата имајќи предвид дека само со заеднички пристап од сите засегнати страни може да се влијае кон подобрување на условите во кои работат е-трговците и да се стекне довербата на онлајн купувачите.

Асоцијацијата за е-трговија на Македонија се стреми кон инклузивна е-трговија, а преку потпишување низа меморандуми со засегнатите страни од областа, има за цел да креира иднина за раст на е-трговијата и успех во рамките на Република Северна Македонија.

Би можело да ве интересира

Македонците во странство потрошиле пола милијарда евра, онлајн најмногу се купува на „Букинг“ и „Виз Ер“

A1on

Вредноста на онлајн трансакциите во 2023 изнесува 649 милиони евра, информира Асоцијата за е-трговија

A1on

Македонците најмногу пари онлајн потрошиле во Велика Британија

Ана Ололовска

Fashion Group освои седум награди на E-commerce Awards 2022

Ана Ололовска

Македонецот купува онлајн еднаш до два пати во 3 месеци, прави нарачки најчесто до 50 евра, а најмногу нарачува од домашни е-трговци

Ана Ололовска

Македонците најмногу купувале онлајн од Обединетото Кралство, Ирска и Унгарија

Ана Ололовска