Брендирањето на земјоделски производи од наредната година добива поддршка од Владата, која ќе покрива половина од трошоците за брендирање.
Добивање ознаки за квалитет во делот на земјоделските производи е предвидено со Законот, а досега се брендирани девет производи.
„Со целиот овој спектар на поддршка за брендирање на земјоделските производи, планот е да се подигне нивната пазарна конкуреност и препознатливост, со што на пазарот би добивале повисоки цени токму заради квалитетот.
– Субвенциите пак кон примарниот земјоделски производ ќе овозможат поголема вертикална интеграција на пазарот и соработка на производителот со преработувачот, истакна Ѓорѓиев.
Портпаролот посочи дека Владата подготвува стратегија на посеопфатна поддршка на занаетчиите.