„Волво“ сака во САД да продава 100.000 автомобили годишно

Од:

На саемот на автомобили во Лос Анџелес шведската компанија „Волво“ ги соопшти деталите за својот план за зголемување на продажбата во САД, што вклучува и комплетно освежување на комплетната понуда на модели во следните пет години.

На саемот беше претставена втората генерација на кросоверот „HC90“, како и целосно новиот модел, „V60 Cross Country“.

Освен замената на старите модели со нови, „Волво“ се повеќе ќе се фокусира на развојот на продажната мрежа, формирање нов менаџерски тим и поголеми трошоци за маркетинг.

Компанијата е убедена дека може да направи пресврт во десетгодишниот тренд на пад на продажбата на пазарот во САД.

Среднорочниот план на компнаијата е таргетиран на годишна продажба од околу 100.000 возила, додека за споредба, 2014 треба да се заврши со 60.000 испорачани автомобили на оваа компанија во САД.

Растот на продажните резултати во САД треба да биде следен од силен раст на продажба на пазарите во Западна Европа и Кина.

-Волво сака да остане во САД. И не само да остане, туку и да профитира. Имаме план и ќе го примениме, изјави Хокан Самуелсон, претседател на компанијата „Волво Карс“.

– И претходно продававме повеќе од 100.000 возила на овие пазари. Нашата прва цел е да се вратиме на тоа ниво, а со време и да го наминеме, додаде тој.

Би можело да ве интересира

Летечки автомобил би можел да се најде на пазарот до 2020 година

Емир Латифовиќ

„Голф“ најпродавана марка во Шведска, „Волво“ падна на второ место

Емир Латифовиќ

Моделот „Сузуки Свифт“ за 2017 година ќе има пет врати

Емир Латифовиќ

Ford се откажа од фабриката во Мексико во вредност од 1,6 млрд долари

Емир Латифовиќ

Големите и скапи СУВ модели се побарани во 2016.

Емир Латифовиќ

„Ауди“ во Унгарија произведе милион возила и 30 милиони мотори

Емир Латифовиќ