Злато за McCann на фестивалот „Голден друм“

Од:

Агенциската мрежа McCann  за Централна и Источна Европа, во чии рамки работат и агенциите во составот на И&F McCann Grupa, е прогласена за најдобар комуникациски систем во овој дел на Европа на 21. издание на фестивалот за рекламирање „Голден друм“ во Порторож.

На фестивалот учествуваа 30 агенциски мрежи и 291 агенции од 24 држави кои пријавија вкупно 1.220 трудови.

Од McCann информираат дека за освојување на признанието, придонеле и агенциите McCann во Белград и Тирана кои работат во рамки на I&F McCann Grupa освојувајќи една златна (Golden Drum) и две сребрени награди (Silver Drum). Кампањата „Драма во такси” која McCann Белград ја направи за „Југословенскиот Драмски Театар” освои златна награда (Golden Drum) во категоријата филм (ТВ, кино и онлајн) и сребрена награда (Silver Drum) во категоријата на директни кампањи. Агенцијата McCann Тирана, пак, освои сребрена награда (Silver Drum) во категоријата настани, за кампањата „Ги почитуваме и живите“ посветена на подигнување свесност за безбедност во сообраќајот и е прва агенција од Албанија која добива награда на „Golden Drum”.

Срѓан Шапер, основач на I&F McCann Grupa, оценува дека наградата која McCann ја доби за најдобра агенциска мрежа во Централна и Источна Европа е само потврда за квалитетот на работата на сите McCann агенции. – Горд сум што кон тој успех придонесоа и агенциите McCann Белград и McCann Тирана освојувајќи награди на „Golden Drum” фестивалот. Нашата визија е да бидеме најпосакуваниот комуникациски партнер и покрај најдобрата услуга да бидеме агенција чии кампањи се препознатливи по својата креативност, изјави Шапер.

„Golden Drum” е еден од најважните фестивали за рекламирање во овој регион на кој традиционално учествуваат најдобри светски агенции. Организатор е Словенечката огласувачка комора.

„I&F McCann Grupа ” е една од водечките комуникациски мрежи во Југоистична Европа која работи во осум земји: Србија, Македонија, Црна Гора, Босна и Херцеговина, Албанија, Хрватска, Словенија и Бугарија. На меѓународните, регионалните и локалните клиенти им обезбедува најквалитетни стратешки и креативни решенија за развој на нивните брендови, преку сите канали на комуникација. Агенциите кои работат во рамките на „I&F McCann Grupа” се дел „McCann Worldgroup“ (www.mccannworldgroup.com), една од најголемите меѓународни мрежи која денес работи со повеќе од 120 земји во светот, со традиција долга 111 години и која работи во рамките на „Interpublic Group (IPG)“ (www.interpublic.com), најстарата американска мултинационална комуникациска корпорација со седиште во Њујорк.

Би можело да ве интересира

Бизнис заедницата бара повлекување и запирање на предлог Законот за данок на солидарност

Потпретседател на ССК проф. д-р Симов: ИКТ секторот, туризмот и агро бизнисот главни сектори за соработка со Бугарија

Ана Ололовска

Економијата на САД во март отворила 431.000 работни места, добар знак за Администрацијата на Бајден

А1он

Ќе се подобрува бизнис климата за развој на женското претприемништво

Ана Ололовска

Инфософт групацијата прослави 30 години постоење!

Ана Ололовска

Избрани најдобрите „зелени бизнис идеи“ за годинава

Жарко Настоски